ارشيف

وزير دفاع آمريکا: رژيم اشغالگر فارس تا یک سال ديگر به بمب اتم دست پيدا خواهد كرد

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


امروز سه شنبه 20/12/2011 در يك گفتگوی تلويزيونی با شبكه سي بي اس وزير دفاع آمريكا ” پانهتا ” تصريح كرد كه رژيم اشغالگر فارس به مرحله ای رسيده است كه مي تواند ظرف يك سال يا كمتر به توانمندی های سلاح هسته ای دست يابد.


 


وزير دفاع آمريكا نيز ادامه داد: ممكن است تاسيسات مخفي وغيرعلني غني سازي برای ساخت اورانيوم غنی شده وجود داشته باشند كه به تلاش آنها برای ساخت سلاح اتمی سرعت مي بخشد. وی صراحتا تاكيد كرد كه آمريكا اجازه ساخت چنين جنگ افزارهای را نخواهد داد و اين را خط قرمز ايالات متحده امريكا و اسرائيل دانست.


 


همچنين وزير دفاع تاكيد كرد در صورتی كه تلاش رژيم به اين شكل پيش رود و آمريكا اطلاعات لازم را در زمينه به دست آورد از تمام گزينه ها عليه رژيم اشغالگر فارس اقدام خواهد كرد.


 


قابل ذكر است كه رژيم اشغالكر فارس با ساخت چندين نيروگاه هسته ای كه مي توان مهمترين نيروگاه آن را در أبوشهر قسمت جنوب الاحواز اشغالی نام برد، و به گزارش و تاييد بسياری از متخصصان تلاش رژيم اشغالگر فارس در دست يابی به سلاح هسته ای به اثبات رسيده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا