ارشيف

نامه ای فوری به آقای احمد شهید وهمه مدافعین حقوق بشر

 


 


 


 


 


نامه ای فوری به آقای احمد شهید وهمه مدافعین حقوق بشر


آقای احمد شهید بنا بر سوابق درخشانی که در دفاع از حقوق بشر دارید وبنا بر مسئولیتی که سازمان حقوق بشرجهانی برای شما مقرر کرده و جنابعالی پذیرفته اید ، از شما تقاضای بذل توجه ویژه و سریع نموده، برای نجات جان عده ای از جوانان عرب خلفیه احوازکه رژیم کما فی السابق آنان را در زیر وحشیانه ترین شکنجه مجبور به اقرار کاذبانه کرده و با فیلم برداری وپخش آن در حال زمینه سازی برای اعدام علنی یا خاموش آنها را دارد ، اقدامی سریع نموده ،آنان را نجات دهید. 


     احمد شهید: مردم دولت فارس “ایران” به قوه قضاییه ایمان و اعتماد ندارند             


با  سلام                                                                                                              


آقای احمد شهید ، درحالی که رژیم “ایران” چندین ماه از دادن ویزا برای ورودتان وبازرسی از وضعیت حقوق بشر ممانعت  کرده، همچنان به تضییع حقوق اولیه انسانها ادامه داده ،از رتبه اولین های جهان در اعدام و شکنجه بوده وهست وبهترین سند ودلیل همان ممانعت از ورود شما به آنجاست.                  


آقای احمد شهید چند روزپیش و همزمان با استماع شهادت شهود توسط شما درآلمان وفرانسه، این رژیم با پخش فیلمی از شبکه تلویزیون پرس تی وی وابسته به رژیم وطبق روال 33 ساله اخیر در تدارک جنایتی دیگر علیه عده ای از جوانان تحصیلکرده عرب (خلفیه) احواز است، رژیم ایران از سال 1979 تا کنون دهها بار چنین رویه تبلیغاتی که ناشی از شکنجه های وحشیانه بوده خلق نموده وبا پخش آن از رسانه های مرئی وابسته وبا سوارشدن بر موج تعصبات نژادگرانه وایجاد زمینه لازم در حال تدارک جنایتی دیگر برعلیه ملت الاحواز است که جامعه جهانی و همچنین سازمان یا موسسه ای که جنابعالی رهبری آن را دارید با سکوت اختیار کردن در برابر آن عملا جواز ارتکاب آن را داده است.           


آقای احمد شهید ، در 33 سال گذشته ،رژیم فعلی ایران  همانند رژیم قبلی (پهلوی) با ایجاد فضای برتری طلبی تهاجمی وخلق چنین بستر نژادپرستانه ای که همراه با توجیه وکتمان رسانه های داخلی وبعضی هم اندیشانش در اپوزسیون بوده، مشغول سرکوب واعدامهای فردی و جمعی مردم عرب،کورد، تورک و .. بوده وهست.


رژیم با سوء استفاده ازچتر نژادگریانه حاکم برمحیطش به شکنجه وکشتار خاموش علیه عرب وکورد و.. ادامه داده، مانع رسیدن اخبار و واقعیتها به جهانیان شده ، متاسفانه بعضی از اپوزسیون داخل وخارج ،بعلت این نقطه اشتراک ضد بشری وهم اندیشی با رژیم ،مانع اطلاع رسانی وکشف همه واقعیتها ازجنایات علیه پنج ملت غیر فارس شده ،با چنین انگیزه ای نهایت سعیشان  در کتمان ویا تحریف خبرها دراین رابطه بودند ،چنانچه بنظرمی آید، در جمع آوری ادله و استماع شهادت شهود ،قصد دارند جنابعالی را کانالیزه کرده ،اگر بتوانند مانع دریافت حقایق در این باب شوند.                          


 پوشیده نماند، مردم پنج ملت غیر فارس در کشوری به نام ایران، دچار استبداد و دیکتاتوریهای مضاعفند، اولی، رژیم حاکم و دومی، قوم حاکم هم اندیش در برتری طلبی نژادی با رژیم مسلط است.   


آقای احمد شهید به استحضارعالی می رسانم ،  قبل از قتلهای زنجیره ای (قتل ومثله کردن فروهرها وچند نویسنده) توسط عوامل اطلاعاتی رژیم درطهران، صدهها قتل اینچنینی و20 سال قبل ازطهران رژیم در حق کوردها وعربها و…مرتکب شده ، ولی صداهایمان را با زور سرنیزه وقلم به دستان توجیه گر، کتمان یا وقایع را تحریف می کردند.                                                                     


اما پس از مرور سه دهه ورسیدن آتش جرم وجنایت آنهم نه به آن حدت وشدت، بدامان عده ای از عناصر وعوامل تشکیل دهنده رژیم ،که روزی از شرکای اساسی آن بودند، خصوصا پس از انتخابات صوری سال 2009 منشقون وطرد شده های رژیم  که با در نظر گرفتن نفوذ باقی مانده شان درهیکل نظامشان، کمی شکنجه را لمس کرده ،بعضا هزینه های خونین را به نام خود ثبت و با توجه به قدرت مالی و نفوذی ایام شراکتشان در قدرت، بیشتر ازهمه متضررین مالی وجانی 33 سال گذشته، صدایشان را به جهانیان رسانده ، البته تاثیر پیشرفت تکنولوژی و من جمله انترنت که از امکانات یک جانبه آنها در سرعت خبررسانی می باشد امتیازی افزونتر وغیر قابل انکار است.                                                   


آقای احمد شهید ،از جنابعالی استدعا دارم نسبت به شکنجه های طاقت فرسایی که نیروهای امنیتی واطلاعاتی رژیم ،پس از انتخابات صوری 2009 درحق عده ای از عناصر وعوامل معترض خودش کرده ،آنان را بشکل گروهی شکنجه و در دادگاههای فرمایشی مجبور به گفته های ناگفته و کارهای ناکرده نموده وعلی رغم وابستگی قبلی به رژیم، به زندانهای انفرادی انداخته ،سرشان را درکاسه توالت پر از فاضلاب فرو کرده ، آنها را مجبوربه اقرارات کاذبانه علیه خود و عده ای که تا دیروز ارکان نظامشان بوده گرفته ،توجه کافی مبذول فرمائید. چه رسد به چند جوان عرب، دردورترین ومحرومترین نقطه، با تحصیل اجباری به زبانی غیر از زبان مادری با تحمل تبعیض ناشی از تمایلات نژادپرستانه مشغول کار وتدریس بودند.                                                                                            


آقای احمد شهید ، رژیمی که در وسط طهران و در بیخ گوش قوه قضائیه اش ، قتلهای زنجیره ای را در زمانی که رئیس جمهورش داعی گفتگوی تمدنهاست ، توسط نیروهای اطلاعاتیش انجام ،خون مقتولین سرشناس پایمال می گردد، درسال 2009 بیش از 70 نفر را درنزدیکترین نقطه به دفتر وخانه رهبر ودادستانش در یک راهپیمائی مسالمت آمیز کشته ،به زندانیان در کهریزک تجاوز جنسی می کند، دختر و زنان را در پایتخت درمحضر و منظر عموم ربوده، پس از تجاوز کشته، سوزانده ومثله می کنند، نه تنها متهم را قبل از ثبوت اتهام ،بلکه وکلاء را به زندان انفرادی میبرد،نیروهای امنیتی درعمق طهران نیمه شب به خوابگاه دانشجویان حمله، آنان را از چند طبقه به پایین پرت کرده و می کشند یا چشمانشان را درآورده مثله می کنند،تظاهر کنندگان را از بالای پل انداخته زیر ماشین له می کنند و..الخ.                  اکیدا چنین رژیمی برای تداوم سلطه غاصبانه وادامه جو رعب ووحشت، آنهم درفضای تحریف وتکتیم رسانه های هم راستای خودش ومتاسفانه خموشی بعضی مدعیان حقوق بشر بی طرف در اپوزسیون ،طعمه ای سهل تر از جوانان تحصیل کرده عرب خلفیه(خلف آباد) نخواهد یافت ،جوانانی که بغیر از قلم و کاغذ ، گچ و تابلوی کلاس ودرس ومدرسه، آنهم در محرومترین نقطه احواز چیزی دربساط خویش نداشته وندارند.


آقای احمد شهید بنا بر سوابق درخشانی که در دفاع از حقوق بشر دارید وبنا بر مسئولیتی که سازمان حقوق بشرجهانی برای شما مقرر کرده و جنابعالی پذیرفته اید ، از شما تقاضای بذل توجه ویژه و سریع نموده، برای نجات جان عده ای از جوانان عرب خلفیه اهوازکه رژیم کما فی السابق آنان را در زیر وحشیانه ترین شکنجه مجبور به اقرار کاذبانه کرده و با فیلم برداری وپخش آن در حال زمینه سازی برای اعدام علنی یا خاموش آنها را دارد ، اقدامی سریع نموده ،آنان را نجات دهید.                     


همچنین از کلیه سازمانها و مدافعین حقوق بشر، ونظر به اهمیت موضوع تقاضای تعجیل و تسریع در اقدامات لازم برای حفظ جان جوانان تحصیلکرده عرب را نموده ،با توجه به درایت شما از وضعیت حاکم بر زندانها وشکنجه گاهها و دادگاههای بی وکیل ،خصوصا نامه های شکنجه شدگان اخیر در طهران که روزی ازمریدان ومقربین رژیم بوده (خرمی،محمدنوری زادو..)  نیازی به شرح بیشتر نمی بینم.


 باتقدیر و تشکر ابو محمد المحمراوی .18/12/2011 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا