ارشيف
انتقال مجدد زندانیان به مقرگاههای بازجویی
به گزارش خبرگزاری
احوازنا، عبدالله عباس سریح و شهروند
دیگری که نام ایشان مجهول میباشد از سوی دادگاه مربوطه که محکوم به حبس در شهر قنطیره
(دزفول نام اشغالی) شده بودند در تاریخ 2012.9.9 بار دیگر برای بازجویی مکرر از
انها به مقرگاه های ستاد خبری منتقل شدند.
همچنین خبرنگار ما در
این زمینه افزود: شاعر احمد علی کعبی 27 ساله روز شنبه گذشته مصادف با 2012.9.8
دستگیر و به مکان نا معلومی منتقل شده است.
شایان ذکر است رژیم
اشغالگر فارس مدتهاست برای ضرب و شتم و
شکنجه مکرر زندانیان، انها را به مقرگاه های بازجویی منتقل می کنند. ناگفته نماند
که جنایت های این رژیم فاسد تاثیر بسیار شدیدی بر وضعیت روحی و روانی بازداشت شدگان گذاشته شده است.


